Elizzzzz2022 Bebeğimin eli devamlı gozunde kaşıya kaşıya canı çıktı yazık..doktor zyrtec ver dedi vermiştim önceden ama kalıcı çözüm değil günde bir kaç kere yıkıyoruz yine de geçmedi..öneriniz var mı? Çapak çok az
Minikbal Elizzzzz2022 bebeğiniz ne kadarlık bilmiyorum ama 1 damla sabah akşam yeterli geliyor. Benim oglum yaptirmadigi için ben uyurken birer damla sıkıyorum gözlerine o bile yetio