Oğlum eylülde 2 yaşına girecek bende yarım gün kreşe göndermek istiyorum özgüvenli olması için sorumluluk alması için vs. Ama şöyle bi durum var acaba kreş değil de oyun grubuna mı göndermeliyim hangisi daha etkili olur tecrübeli annelerin tavsiyelerini bekliyorum