pamukkuzum Merhaba kızım 3 yaşında B12 si bugün 1191 çıktı biraz yüksek sonucu doktora haftaya göstericem internette çok korkunç şeyler yazıyor tedirgin oldum başına gelen var mı biraz rahatlamaya ihtiyacım var teşekkür ederim şimdiden 🌸
Deletedmom_109 pamukkuzum yanlış bilmiyorsam b12nin depolama miktarı azdır. Çoğu vücut dışına atılır ve günlük olarak vücudumuza b12 almamız gerekiyor. O yüzden büyük ihtimalle o an yüksek çıkmıştır sonra normal seviyeye iner.
pamukkuzum Deletedmom_109 yani ben hep düşüklüğünden sorun yaşadım ama kızımda yüksek çıktı neden olur bilemedim aşırı et de tüketmiyor anlam veremedim
Deletedmom_109 pamukkuzum dediğim gibi anlık yükselmiş olabilir. Sadece et değil süt ürünleri ve yumurtada da bol miktarda bulunur yine ilik suyunda da
pamukkuzum Deletedmom_109 yumurta ve sütü her gün tüketir çok teşekkür ederim canım benim inan internette öyle şeyler yazıyor ki Allah’ım korusun kansere kadar neler neler çok gerildim çok sağ ol
Deletedmom_109 pamukkuzum rica ederim 😊 değer Aralıkları fazla olabilir ama onların da bir değerleri var inşallah doktora gidince daha ayrıntılı açıklar.