Kızım 3 yaşında doğduğundan beri kabızlık sorunu var bağırsaklarına baktırdık birşey çıkmadı fakat ne yapsak tekrarlıyor özellikle bu aralar bir haftayı buluyor en son lağman yaptık yine bir hafta oldu yapamıyor. Aynı durumu yaşayıp çözüm bulan varmı