HasretHanim benım bebeğim 4 aylık.doğduğundan beri sma,hip combiotic,aptamil denedim en iyi gaz yapmayan aptamil ve 3 aydır kullanıyorum.Ama şöyle bişey var aptamil conformil adı klasik aptamil değil.Gaz problemi olan bebekler bu aptamili kullanıyor isterseniz araştırın.Hip evt cok guzel marka ama bizde aşırı gaz yaptı