İyi akşamlar kızlar bebeğim 13 aylık son 3 aydır sürekli bnle uyuyor gece beşiğine koyuyorum ağlıyor yanıma alıyorum ve emziriyorum.da aynı zamanda asla uyutmuyor bni 🥺 nasıl bi yolunu bulup ayircm yanımdan kendi beşiğine koyucam bilmiyorum bu konuda tecrübeli anneler bna fikir verirse sevinirim 🙏