Ayalayay Sdr123456 9 aylıkken rüya öğünü yapmaya başladım . 1 yaşında da tamamen gece beslenmesini kestim
minikbabyy Sdr123456 valla biz 3 aylıkken kestik asla uyanmıyor uyandırmaya çalışıyorum ağzına mamayı tıkıyorum ama cıkss uyanmıyo assla bi yudum içmiyo mamayı sabaha kadar uyuyoruz bende uyandırmıyorum artık acıkınca uyanıyo