Bunu kısa zaman önce fark ettim ve sabah kalktığımda sıkmaktan baş ağrısı oluyor artık. Tabii yine internetten okudum fecaat, genelde uyku bozukluğundan da kaynaklı diyor. Gece çok geç yatıyorum 3 gibi falan buna bağlıyorum ama başka sebebi de olabilir başına gelen var mı?