Sezeryan sonrası vucutta odem ayakdaydi ama komple vücudu sardı kardeşimin hastaneler bakmıyor ultrasnculari yokmuş böle saçmalık olur mu ya ne özel ne devlet yok yani hicbisey yapamiyrz diyorlar sizce normalmi neden böyle oluyr bilgisi olan ne yapmamız lazım