Kızlar agustosta 4yasını dolduracak oglum. Sabahları 8de kalkıyor aksamda 9da yatıyor. Öglen uykusu yok. Tam uykusu geldıgınde aksam uzerı 6-7 gibi aglama ya basılıyor bazen şiddetli aglama lar oluyor bazen de iç cekıyo. Sebepsiz Bi ağlama.. Sizde de var mı bu durum