Merhaba hanımlar. 3 ay 8 günlük bir kızım var net bir uykuya geçiş şeklimiz yok ama genel itibari ile yatarak emzirip sonrasında emziğini alıyor ve pışpış sesi ile biraz yüzünü biraz okşayarak geçiyor. Ama son zamanlarda geçerken ağlıyor ısrarlı bir şekilde emziğini düşürüyor alıp veriyorum bi kaç saniye sakinleyin tekrar ağlıyor sizce neden olabilir böyle birşey yaşayan var mı aranızda?