duyguronita62 sağlık ocağının verdıgı damlayı artık kullanmıyorum z cok fazla gaz ve ısınmayla uyanıyordu sabahları . Oceana gectık cok fazla uyku yaptı . Normal mi cok uyuması ? Bebegım 3 aylık
Birsenbirbenbirdebebek duyguronita62 ana benimki de çok uyuyor ama aklıma hiç d vitamini gelmedi Yapar mi ki cidden
duyguronita62 Birsenbirbenbirdebebek valla blmıorm benımde kafam karıştı cocuk bağım ful uyudu dün gecede hiç uyanmadı uzulsemmı sevınsemmı bılemedım 😀 yıne masallah dıyeyım nazar değmesin 🧿
2civcivannesii Bende ocean puf veriyorum 3 aylık. Devit 3 gaz yaptığı için oceana geçmiştim iceriisnde z.yagi olduğu sanmıyorum gaz yaptigini
duyguronita62 2civcivannesii ocean gaz yapmıyor zaten sağlık ocagının verdıgı gaz yapıyordu Buda uyku yaptı anlamadım 😀