Kızlar 3 gün önce ordan elbise ve ferace sipariş ettik fakat henüz kargoya bile verilmedi. Sipariş hazırlanıyor diyor bakıyorum daha gelen giden yok. Acaba ne zaman verilir kargoya. Pişman oldum sipariş verdiğime. İlk kez bu siteden alışveriş yapıyoruz. Daha önce modaselvimden falan alışveriş yaptık ertesi gün kargodaydi ürünler. Bu site neden böyle acaba. Birde İnternet yorumlarını okudum onada çok üzüldüm. Genel olarak hep böyle yapıyormuş bu site. Kimse pek memnun değil. Offf napcam ben ya. Paralar boşa gitmese bari:(