Bebeğimin gaz sancıları bitti demiştim tam geri döndü gece üçte kalkıp ağlıyor gaz çıkarıyor kakasını yapıp sonra uyuyor oysa kabız da değil gün içinde de kakasını yapıyor. Ek gıdaya başladık ama başlamadan önceki gecede böyleydi doktor kontrolüne de daha var ama erken gideceğim galiba sizinde geri dönmüş müydü neden olabilir