Bana doğduğundan beri öyle sanki. 6 aylık Annenesine, babasına, babaannesine daha doğrusu 1. Derece yakın kişiler çağırdığında hemen gidiyor onlarla daha mutlu gülüyor. Örneğin dün markete çıktık, suratı düşük babasıyla karşılaştık hemen bi agular bi gülümsemeler hareketlendi.