Merve3855 emdiği için yemek yemeye gerek görmüyor.Yemediği zaman ona meme olmayacağını söyleyin. Ve dediğiinizi yapın.Geçen benim kızım da düzenli yemesine rağmen,öğlen yemeğini yemek istemedi,17 aylık,yemeğini yemezsen meme yok dedim.ve yedi.Memeyi vermeyeceğimi bildiği için yedi.yemek yemediyse,meme diye yanınıza geldiğinde önce yemek,sora meme deyin.Yemek saatlerini düzenli tutun.Gününüz rutin geçsin, yani uykudan uyanış kahvaltı meme oyun uyku. Öğlen de aynı şekil uyanış yemek yeme meme oyun.akşam da aynı şekil.Yani aırasıyla gidin ki, çocuğunuz bu düzene ayak uydursun.Yemekten sora meme, meme den sora oyun oynacağını bilsin.