A28 1,5 aylık oğlum 3 gündür kaka yapmıyor. Gazı çıkıyor, çişini yapıyor ama kaka yok ve ağlıyor. Hemşireye sordum 5 gün yapmazsa hastanreye götürün dedi. Anne sütü + mama ile besleniyor.