annelikhalii Gündüzde post açmıştım oglum 2 bucuk yasinda dun gece dustu oglum dünden beri topalliyor ağrısı morlugu şişliği yok ama topalliyor ne surebilirim evde burkulmadan kaynaklı surulebilcek kremler var ama onlar 12 yas alti surmeyin yaziyor
AND-20 annelikhalii soğanı ezin tuz ve zeytinyağı ekleyin hava almicak şekilde sarın ağrısını alıyo ben kendimden biliyorum nenem öyle yapıyodu koku biraz ağır onun için poşet falan geçirin
Mavilii annelikhalii bence en kısa zamanda doktora götürün. Kafanıza göre bisey yapmayın. Belki incindi belki başka Bi şikayeti var. Cocuk niye durup dururken topallasin. Biseyler sürünce geçer die boş yere bekletmeyin cocugu. En iyisini doktor bilir.
annelikhalii Artizneararlabazarda hayir götürmedim şişlik ve morluk olmadığı için bir kaç saat ağrır geçer diye düşündüm hemde haftasonu diye bizim yaşadığımız yerdeki hastane geceleri ve haftasonlari sağlık ocagindan farksız
Bugsbunny1 annelikhalii 2 gün olmuş cocugunuzun ayağı nasıl oldu . Hastaneye gittiniz mi , iyi oldu mu ?