Hilalkahveci Benim kızım için doktor bir dil altı ilaç vermişti, bebekler kullanabiliyorsa belki hamileler de kullanabilir. İsterseniz doktoruna danışsın bir. Tabletin ismi Onzyd.
Adenovirüs salgını vardı kreşe başladığında ishal ve kusma şikayeti nedeniyle gitmiştik doktora, bunu vermişti midesi için.