Tugbaf zayıflama konusuna katılıyorum bende zayıfladım Doğumdan sonra hemen hatta 20.gunden sonra eski halimdende zayıfladım bebeğime alışma psikolojisi ona yetememe duygusu süt azalması ve sonunda kesilmesi..yemek yapamama ve doğal olarak beslenememe hepsi etken oldu psikolojiyi bozan faktörleri hiç saymıyorum bile..ama 3.aydayiz toparladım tek basıma herşeyin üstesinden geldim cokda güzel basardım Allah'ıma şükürler olsun🤗