Bebeğim 30 40 cm lik yükseklikten yere düştü parkeye çok korktuk ambulansla acile gidip 3 ay 19 tomografi temiz çıktı çok şükür tam da taşınma şeyinde eşyalara ayarlayıp kapıdan gidip yanına geliyorum demeden düştü ağladı korktum hemen doktorunu aradım götürdük vs normalde çok dikkat ediyorum yeni uyanmıştım açtı zaten 5 dk sonra oldu kurmadı o zaman gözlerde bi değişiklikte yoktu 40 dk sonra bekleyince dedi kusarsa getirin denildi endi baya sonra kustu 25 30 dk sonra hastaneye tekrar götürdük bisey olursa gelin tekrar 1 saate 1 uyandırın denildi ve bi haftadır falan ısrarını az yapiyo kakasi günde 1 bazen 2 kez oluyo ondan da olmuş mudur içimi rahatlatin lütfen zeka kartları vs iyi izliyo morluk yok huysuzluk vs de yok gülücük saciyo ama tedirginim idrar testi yaptırıyorum ishal gibi hafif sulu kaka yapiyo içine kaçtı yarın da taşınıyoruz bitik hissediyorum çok yorgunum üzgünüm kafam gök karışık ,kusmasi da memede oldu bi kafasını çekti ogurdu sonra durdu oburku gibi değildi sonra çıkardı üstüme, çok emse lark diye hepsini çıkarıyor offgf kafayı yemek üzereyim