HilalZenginEvran 2 aylık bebeğim her uyanık olduğu an ağlıyor durmuyor, karnı tok, altı temiz ve gazını da çıkardığım halde huysuzlanıyor. Böyle olan var mı?
ayseozcil HilalZenginEvran benim kızımda ilk 3 ay öyleydi durduk yere aglama krizine giriyordu elim ayagım dolanıyordu birbirine 3.ay bitti ve herşeyi geçti