Merhaba kızlar kışın çalıştığım için kızıma babanesi baktı şimdi işten çıktığım için ben bakıyorum artık ve babanesi kizimi çok fazla sıcağa alıştırmış havalar sıcak ama evin içi serin yani uşutucek kadar soğuk değil kendi nasıl giydiriyorsam ona da o şekilde giydiriyorum evde şort ve yazlık tişört içinde de ipli atleti var bu kadar hava serinlediğinde ince bir kolu hırka giydiriyorum ama sürekli hasta oluyor tam igleşti diyorum yine hasta oluyor sürekli öksürüyor kalın giydirince gün içinde daha iyi oluyur ama bu sefer de sürekli terliyor üstünü değiştirmek zorunda kalıyorum yani ne yapicam nasıl giydiricem bu çocuğu eskisi gibi ince giydirmeye nasıl aliştırabilirim bunyesini bana fikir verin lütfen kızlar