Anneler cuma akşamı bebeğimin ateşi çıkmaya başladı 38i geçmedi ama. Normalde kontrolde tutacaktım ama ağzından burnundan kustu bi anda huysuzları hemen acile götürdüm boğazı filan kızarmış dedi kanda enfeksiyon yok yediği yada içtiği bişeyden mikrop kapmış olabilir diye serum filan verdi antibiyotik iğne verdi öncesinde ağzında hafif salya vardı sürekli bana yapışık uykudan uyanıyor sürekli ateşi 2 defa çıktı ama huysuzluğu çok durup durup ağlıyor demem oki azı dişi zor çıkaran var mı elime sertlik geliyor çünkü diş çıkaran bebekler çabuk hasta oluyor diye duymuştum numarada kaçıncı aydı çıkardınız son en büyük azıları kaldı 19 aylık