atahanbebek Bebeğim beş aylık hangı marka kan ılacı kullanıyorsunuz saglıkpcagı verdı kotu dıyolar sizler ne kullanıyorsunuz bebegınize
mehmel54 atahanbebek bende saglik ocağının verdigini kullandım 1 2 kere hep kustu daha vermedim başka alacağım
Cansudkmts atahanbebek sağlık ocağın kini kullanıyordum doktorum bir süre kullanma dedi kesti ama başka markanın kini alıcam bende tavsiyeleri bende alsam iyi olucak
Arsima19 Sidefer kullanıyoruz sıkıntı yaşamadık. Sagli k ocağından verilen kızımın kakasinda kanama yaptı
cansueylul atahanbebek sağlık ocağının verdiğini 3 gün bile kullanmadım aşırı huzursuzluk ve ağlama oluyordu sürekli . Bestirona geçtim kabızlık problemini de çözdü memnunum