Humeyra1 Merhaba hanımlar, epilasyon aleti almam gerekiyor ama kararsız kaldım. Çok pahalı bişey düşünmüyorum. 300 TL civarında Philipsin uygun fiyatlı olan 1 2 modeli ve ya Braun Silk Epil 1 fln ikisi arasında kaldim. Hangisi daha iyi sizce?
kahvekokusuu Humeyra1 philips bilmiyorum ama braun tavsiye ederim seneler önce ilk çıktığı zamanlar almıştım 10 sene kullandim evlenirken de yenisini aldim silk epil 5 bunu da 4 senedir kullaniyorum sarjli
Humeyra1 kahvekokusuu annemde de Braun var sanki daha iyi. Silk Epil 4 5 Lee biraz pahalı 1i de iş görür değil mi