Sema065 o goguslerdeki yumuşaklık süt olmadigindan değildir elle sağım yapın bakın bakalım ilk sıktığınızda tek yerden fışkırıyor sonra bir kaç kere yukarıdan aşağıya doğru sıktığınızda bir kaç yerden fışkırıyorsa sütünüz boldur şu an benim öyle üçüncü ayda benimki de yumuşadı doktora gittim sütum yok diye o sağdı ve bana öğretti eğer dediğim gibiyse süt vardır hatta yapmadan önce sağa sola yukarı aşağı iki elinizle sallayın ağırlık var mı bakın.goguste süt oluyor ama uca inmesi lazimki aksın bebek diliyle uyarıp akıtıyor ama pompalar falan bunu yapmıyorki.dedigim gibi yapınca süt fışkırıyorsa bir ay sonra lıkır lıkır sesleri duyunca ( çocuk büyüdükçe çenesi güçlendiği için öyle bir çekiyor ki) aç mı tok mu akılda kalmaz daha