Anonim11 Oğluşumu önümüzdeki bit kaç hafta içinde sünnet ettirmeyi düşünüyorum biliyorum geç kaldık ama fırsat olmadı bir türlü. Tecrübe edenler bu aylarda ne sürede iyileşti?
MiniKaya Anonim11 19 aylık sünnet ettirdim ben canm 15 gün oldu dikişli yaptırdık hoplama zıplama aynen devam etti anesteziden uyandığında çok ağladı birtek okdr birde malesef akılları erdiği için altını açtırmak hiç istemedi krem sürerken ağlıyordu korkusunda başka bir sorun yaşamadık sormak istediğiniz birşey varsa cevaplayabilirim
mercimeksmom Anonim11 tam 16 aylıkken yaptırmıştık, bizim çok zordu ya. çok hareketliydi, durmak yatmak istemiyodu, hareket ettikçe ağrısı oldu. zor olacağını, uykusuz geceleri göze alın🥺 geçmiş olsun şimdiden
mercimeksmom Yasemin58 4-5 gün gece gündüz sıkıntılıydı, 10 gün her çişte ağladı diyebilirim. herkesin bir olmuyor tabi, bizim kadar zor geçiren nadirdir bence.
Anonim11 Yasemin58 siz de mi yeni yaptıracaksınız? Korkuyorum acısı çok olur diye ertelemeyi düşündüm nedense
mercimeksmom Anonim11 bize o zaman doktorumuz ya şimdi yaptırın ya da 5 yaşından sonra demişti, biz de düşünmeden yaptırdık. açıkçası o anları yaşarken neden beklemedim sanki niye acele ettim diye kendimi yedim bitirdim ama şimdi diyorum ki iyi ki yaptırıp aradan çıkarmışız🥹 bugün değilse yarın olacak çünkü. ben tecrübelerimi söylemiş olayım kararı siz verin🌼
Yasemin58 Anonim11 erteledikce nasil yaptiracgimida düşünüyorum nasil ikna edecegimide ya,yaptırıp kurtulmak istiyorum bi yandan sizinki ne kadralikti?