ilkannelik_30 Emziriyorum midem çok kötü oldu biraz fazla yedim galiba rahatsız etti yürüyüşte yaptım ama ağzıma o tat geliyor hala bebeğe birşey olur mu
Woman35 ilkannelik_30 bozuk değilse bir şey olacağını sanmıyorum kremasını fazla koyduysan ondan da o kötü tat oluşuyor
Angel00 ilkannelik_30 kusarsan rahatlarsın😏 bende konserve yemiştim bozuldu kustum rahatladım emziriyordum birşey olmadı şükür bebeğime