Deletedmom006 canım bizde hastanede yattık sarılıktan dolayı.Açlıktan kan şekeri düştüğü için uyku yapıyor.Mama takviyesi ve şekerli su vererk geçirdik..Hastane de bir gün kaldık.Büyüklerine danış onlarda şekerli su tavsiyemi bilirler mutlaka denemeni tavsiye ederim farkı göreceksin.Mama olarak aptamil 1 ile basladık günde 2 kere veriyorum.Cünkü göğsümde uyuya kalıyordu emmeyi bırakıp o zamanda aç kalıyordu yavrum.