Merhaba hanımlar. Doğum yapalı 2 ay oldu 2 aydır felaket derecede kabızlık yaşıyorum. Afedersiniz bilek kalınlığında ve çıkarken çok canımı yakıyor. Katı da tüketmiyorum sürekli sıvı alıyorum ama işe yaramıyor. Başına gelen ve çare bulan varmı aranızda?