Zeynepkubra61 11 aylik kızım soguk aldı hasta oldu öksürüyorum burnu akıyor doktor calpol ve burun spreyi yazdı iliadin diye daha önce kullanan varmi 2 yaş altı kulllanmamalidir yazıyor benim kızım daha 11 aylik tecrübesi olan varmi yardımcı olurmusunuz lütfen 🙏
Reyhanasya Zeynepkubra61 ben kendim kullandm fazla sıkınca burnumu çok yakıyordu ama işe yarıyor uyurken fln rahatlatıyor çocuklarda kullanımını bilmiyorum ama verdiyse doktor az sıkın
BirAlparslanAnnesi Zeynepkubra61 biz kullandık. Küçük oldukları için sadece 5 gün kullanmamızı söylemişti doktorumuz
elmaliturtam Zeynepkubra61 bize onu doktoru serum fizyolojide sıktırdı eczanede o şekilde şişeye takrir doldurtup kullandırdı 6-7 aylıktı yanlış hatırlamıyor isem direkt kullandırmadı