Mucizegebelik Kızlar oğlum yeşil hafif sulu kaka yapmis bu sıkıntılı durum mu ne yapmam lazım. Hastaneye götürsem şimdi canımı yakarlar diye gitmek istemiyorum
Kader_cinar Mucizegebelik çok normal merak etmeyin belki si, ıspanak falan yemissinizdir çünkü yeşil yapraklı bitkiler de yapar
Eme Mucizegebelik bizimki hep yesil kakasi mamasi yapiyor mama kullaniuodanz o yapiyodr yada emzirirken yesil yediyseniz
babymore geğregi batmis diye bi sey duydunuz mu?. annem bebegi yanlis posizyonda tutarsan beli batar ve kakasi yesil olur der. tutarken biraz daha dikkat edin. bebeği oturtur gibi tutmayın. ondan midir bilmiyorum ama fikir olsun size
Mihrimahim16 babymore Allah aşkına lütfen şu hurafelerden vazgeçin bebekleri rahat bırakın Kaburgası kırılan bebeğin ğeyreği batar 🤦 yeşil kaka gayet normal bir kaka lütfen….
babymore Mihrimahim16 internette araştırmanızı öneririm. ben kaburgası kırılmıştır mi dedim? yanlış tutuş pozisyonundan kaynaklı bi durum olabilir dedim. yardımcı olmak için. siz heralde bebeği gordunuz de kadar emin konuşuyorsunuz.
babymore Mihrimahim16 bebeklerde sırt ağrısından kaynaklı bi durum. kaburga kırılmış falan degil. öyle bi şey olsa bebek aglamadan durabilir mi? biraz mantık biraz da bilimsel gercek