Asyamine27 Anneler kızım mycey pipetli suluk kullanıyor ama çok koku yapıyor neyle yıkasam kaynatsamda suluk önerisi olan varmı koku yapmayan ve akıtmayan
Zlm Asyamine27 ben wee nin suluk hibi olan uzunolanini kullanıyorum vlbirde tommee tippe nin bardak kadar olanını ikisinden de memnunum ama wee biraz zor cekiliyo
Alpingo Asyamine27 avent net akıtma yapıyor arkadasımda var ,nuk en güzeliii taş gibi mübarek:) aşırı iyi
Mrymalya Wee baby cok memnunum ne koku nede akıtma yapmadı bebeğiniz büyükse yaz geldi çelik termos da alabilirsiniz pipetli baby me ebebkte satılıyor ondan da cok memnunum kapagı acık Ken akıyitıyor ama kapalıyken hiçbir akıtöası yok
Wonderm Baby&plus pipetli termos suluğunu kullanıyorum. Aşşırı memnunum. Su bu sıcaklarda koyduğum sıcaklıkta kalıyor çünkü termos. Üstelik çelik olduğu için asla koku yapmıyor
Elisam16 Ben chicco aldım kızıma 2. Haftada akıtma yaptı iyi bişey almak istemiştim ama oda hemen bozuldu
Humeyra1 Asyamine27 https://ty.gl/530sj3mixv biz bunu kullanıyoruz hiç koku olmadı akitmada olmadı. Çekmesi de güzel.. sapı takilip cikarilabiliyor büyüdükçe daha da işe yarar oldu
Gin Humeyra1 @Asyamine27 biz de uzun süre bunu kullandık çok memnun kaldım. 3,5 yaşında kızım artık kırtasiyelerde falan denk gelen benzer su mataralarını kullanıyorum.
NilAsyaMom Asyamine27 ben de onu kullanıyorum gayet memnunum. Bebek deterjanıyla yıkayıp içine sıcak su koyup bekletiyorum. Suyunu da kaynatıp içiriyorum koku falan yok
Humeyra1 Gin kızım henüz 2 yaşında 1 yıla yakındır bunu kullaniyoruz :) biraz daha büyüsün geçeriz bizde heralde şimdilik çok memnunuz
_bahar_ Asyamine27 nuk kullaniyorum çok memnunum çekimi biraz zor ama bebeklerin emme refleksi kuvvetli olduğu için onlar rahat çekebiliyo 10 aylıktan beri kullanıyorum akıtma gibi bir problem yok