Kızlar bebeğim 4 ay 18 günlük. Atak dönemini de bitirdi. Ama her saat başı kalkıyor uykuya dalması çok zorlaştı. Şu an iki saattir sallıyorum gözleri kapalı uyuyor. Ama bıraktım gibi gözler kapalı ağlamaya başlıyor. Dördüncü ay bitince düzelir mi? Eskiden dokuzda uyurdu gece emmek için uyanırdı hemen uyurdu tekrar. Ama şu an çok kötü :( öldüm ya.