Cansuzana 2 günlük bebeğim kakasını yaptığında su gibi geliyor bu ishal mi yoksa normal bişey mi yaşayan varmı acaba
ilkannelik_30 Cansuzana evet ilk günler bende tedirgindim ama normal su gibi yapıyorlar ishal gibi ama normalmiş sarı renkli oluyor hatta hardalımsı anne sütüyse sadece
Alpingo Cansuzana biraz daha fazla olması gerek canım dolu dolu 4-5 bezi olsun sarılık riskine karşı dikkat et😚