Hanımlar bebeğim 9 aylık bez bölgesinde yani üst yanak dediğimiz kısımda bi kızarıklık var sadece orası ama 4-5 aydan beri doktor geçen ay gittiğimizde pişik o dedi ama mustela kullanıyordum bi türlü geçirmedi hametan verdi kullandım o da geçirmedi bi türlü anlamadım gitti var mı aynı durumda olan çok kafama takılıyor diğer her yeri bembeyaz bi tek orası öyle hani acaba kucağımızda tutarken elimiz o bölgeye denk geliyor yer mi yaptı ne bilim işte var mı önerileriniz