ebruneco1108 Selam herkeze, bebeğinizi kundaklıyormusunuz? Annem ilk yaptı çok üzüldüm bebişimin öyle kolları felan sıkışmış gibi gözükünce🥹 ama çoğu öyle kundaklıyor çokta faydası oluyor diyorlar sizde yapıyormusunuz?
Ece011 ebruneco1108 bebeğe göre değişiyor bence. Kızım doğduğundan beri sırtüstü yatıp kollarını yanlara açarak uyuyor. Yarım kundak denedik ama istemedi havalarda çok sıcaktı yapmadım hiç. Ama genelde bebekler sever sarıp sarmalanmayı ve kıpırdayıp kendini uyandırmasına engel olur. Bu arada tam kundak önerilmiyor bacaklar serbest olmalı yarım kundak şekillerine bakabilirsiniz.
Esoca38 ebruneco1108 kundaklama da ayaklark serbest olsun kollarını sarın demişti doktorumuz annemde öyle yapardı genelde kollarida gece sıçrayıp uykudan uyanmasın falan diyeymis 😂 yaklaşık 2 aya kadar falan kundak yaptım sonrasında uykularında kundaktan eller kollar çıkınca bende yildim artık bıraktım 😂😂😂
Bebegimm1 ebruneco1108 kundak sadece anne karninda hissi veriyor ani sicramalari önluyor.ne gibi faydasi varmis ben duymadim hic? Vucudunu komple kundaklarsaniz kalca cikigina sebep olabilir.o yuzden sadece kollar yapilmali oda yarim yani bol sekilde olucak.birde kundaga alisirsa onu birakmasida var birde biri beni oyle sarsa ben rahat edemem diye dusunerekten yapmamistim.havalarda sicak artik
ebruneco1108 hepbahar123 Asiyyrr Mihrakus_ Dondurmalikahve Ozgemre Ece011 Esoca38 Bebegimm1 Zlm Halimea Asiyyrr melekdag Dondurmalikahve Katun mislinabebek 2cocuk_1anne_ irva Hepinize toplu cevap vermek istedim. Bebeğim 1 aylık ve yurtdışında yaşıyoruz burda havalar sıcak değil pek. Ben aslında sadece bebeğim daha iyi uyusun diye yapıyorum kollarını oynattıkca uyanıyor gibi oluyor. Yarım kundak tam kundak nasıl oluyor fark ne bilmiyorum ama amazondan şunlardan aldım sizce bu yarım kundakmı oluyor? Bebeğimin ayakları torba gibi içine giydiriliyor. Bebeğime sorun yapmaz demi? Resimleri bura ekleyemedim o yüzden link olarak ekliyorum: https://imgyukle.com/i/VuC7kn https://imgyukle.com/i/VuCweh https://imgyukle.com/i/VuCfXM
Ozgemre Kesinlikle tam kundak yapmayın çok zararlı kalçası için doktorum dedi kalça da gelişim geriliği yapıyormuş hatta benim oğlumun kalçasında gelişim geriliği var kundak yaptınız mı diye sordular tehlikeli olduğu için yarım kundak yapın sadece kollarını sarcaksınız bacakları rahat hareket edecek şekilde
Zlm ebruneco1108 ayaklarını değilde sadece kollarını saracak şekilde yapmalısınız kjndagi ben yaadim benim kızım sevmedi
Halimea ebruneco1108 Aleykumeselam cnm benim. 3 bebegimide kundaklamadım. Havvalar zaten sıcak isilik olur kışın olsa belki 😵yapardım .
melekdag ebruneco1108 ben uzun süre yaptım kundak yapınca daha rahat uyuyordu sonrasında kendi istemedi . Ama sürekli kontrol edin dönerse felan Allah korusun .
2cocuk_1anne_ ebruneco1108 doğum yaptım eve geldim kaynanam bir kundak yaptı asla hareket edemez halde dedim ben bunu böyle tutmam açtım hemen kundağı Daha kundak yapmadım uyutucapım zaman sadece kollarını hafif çe battaniyeyle kundak yaptım bir hareket ettiği zaman açılacak şekildeydi hiç zorluk çekmedim Ye hamileyim ona da kundak yapmıcam
Momylion 2cocuk_1anne_ bu Kaynanalarin kundak merakı ne acaba bizde 4 ayligiz 2 buçuk aylıkken izine gittik uyuturkeb sarmaya başladı bide kundaga alıştırmamisim diye laf yedim 😄 gelince tekrar satmadım ya da çok hafif kolları sarıyorum ama zaten açıyor gerek yok bence
mislinabebek ebruneco1108 canım yarım kundakta bebeğin ayakları serbest olur sadece kolları sarılır, tüm kundak heryerini sararsın o iyi değil. Resmini arttığında tüm kundak çıtçıtlı hazır kundak. ince bir müslin örtüyle yarım kundak yap yaparsan hava sıcak ♥️
Dondurmalikahve ebruneco1108 Yarım kundak sadece bebeğin kollarının sarıldığı bir kundak şekli, bir de eski kundak var bunda da bebek tamamen dürüm gibi sarılıyor. Eski kundak dediğim yani bebeği tam olarak sarma kalça çıkıklığına sebebiyet verdiği için uzmanlar tarafından önerilmiyor zararları var. Eğer isterseniz yarım kundakla sadece kollarını kundaklayabilirsiniz ben hiç kundak yapmadım. Annem bir iki kere denedi ama benimki rahatsız oldu bende yapmadım.
Zlm ebruneco1108 yar kundak sadece ellerinin sarılması zaten ayaklarını sarmiyosun bunlarda olur rahat edersin