Selam anneler. Bir şey merak ediyorum ek gıdaya geçtikten sonra bebeğiniz her gün kaka yapıyor mu? 1 ay oldu geçeli ama her gün yapmıyor. Bu doymadığı anlamına mı geliyor? Kabız değil hem katı yapmıyor hemde zaten tadımlık yiyor yani fazla yiyip kabız mı acaba diye düşünecek kadar değil