2 gün önce 4 aylık oldu, dün 4.ayın ilk günüydü uyutmakta zorlandım hiç böyle yapmazdı gündüzleri genelde 1 saatten az uyumaz ama dün kabus gibiydi uyumak istemedi zor uyuttum ve kısa uyudu.Uyku gerilemesi yaşıyoruz sandım ama bugün eski düzenine döndü çok şükür inşallah hep böyle gider. Gece uykusuna ben 12 olmadan yatırıyorum bu ara 9 gibi uyuyo 2 buçuk 3 gibi kalkar emer uyur, bide sabaha karşı 4, 5 gibi kalkar genelde sabahta 7 de kalkar sonra 2 saatte bir uyur gündüz uykusunu. Böyle bir rutinimiz var hiç bozulmaz inşallah 🥰