Esraahmet61 ben ilk 50 gün 2 saatte bir saat tutarak emzirdim biz ilk bi hafta yenidoğan yoğun bakımda yattık orda o şekilde düzen oluşturdular ve bunu devam ettirmemi söylediler çok sık emzirince de gaz üstüne gaz birikiyomuş o yüzden çok ağlarmış bebeğin sindirmesine müsaade etmek gerekiyo ama emzirmeyi uzun tutmak gerek 15 dk bi göğüs 15 dk diğer göğüs emcek eğer uyuyup kalırsa uyandır ve emzirmeye devam et yeni doğduğu için çenesi güçlü değil hemen çekip doyamıyor yorulduğu için uyuyup kalıyor