Ruya011 Bebeğim 7 aylık, ateş nedeniyle acile geldik. Kulak enfeksiyonu dediler dolven ve calpol verdiler gönderdiler. Gurbette tekim, sorabileceğim kimsem yok nasıl bakacağım nasıl düzelir nelere dikkat etmem gerek lütfen yardım edin
Sedasmsk Ruya011 bizde 7 aylıkken enfeksiyon dan 2 gün hastanede yattık oyle düzeldi evde de antibiyotik kullandık 10 gün çok şükür gecti
Atahanleon Emziriyorsan eğer, sütünü biraz çay kaşığına dök sonra kulağın içine dök. Eskiden öyle yaparlarmış yani bı sakıncası olmaz
Sedasmsk Ruya011 beyaz kuru dut 6. Aydan itibaren verilebilir mamalarin içine katıp verebilirsiniz yada şekersiz kaynatıp suyunu icirebilirsinz. Hastanede zaten 2 gün serum takıldı serum takılınca zaten çok şükür iyileşti evde de antibiyotik kullandık 10 günün sonunda kontrole gittik çok şükür geçmiş başka biseye dikkat etmedik düzenli kullandık ilacını
Derya341986 Ruya011 sadece kulak enfeksynu ise kendi kendine geçmesini bekliyorlar. Ancak burun akıntısı var ise sarı yeşil o zaman antibiyotik veriyorlar 3 gün ateş düşerse kendi kendine iyileşiyor
PortakalliKahve Ruya011 17 aylıkken geçirdi oğlum kulak için çözelti damla ve geniz akıntısı olduğu için antibiyotik vermişti. Yani antibiyotik vermeyebilir belki ama damla çıkarıyordu içindeki kiri.
ysmgmz Ruya011 merhaba benim oğlum da dün gece ateşlendi doktor boğaz ve kulakları enfeksiyonlu dedi.Antibiyotik ve dolven ateş düşürücü verdi.
Sufleeee Ruya011 benimde 9 aylık ve 4 yaşında çocuklarım ikiside oldu aynı anda kulak enfeksiyonu dedi antibiyotiksiz geçmezmiş ama. 1 hafta kullandık geçti çok şükür calpol dolven sadece ağrı kesici iyileştirir mi bilmem