elfsnmz-141 Kızlar bebeğim 4 aylık saçlarım aşırı dökülmeye başladı Demir ilacımı bıraktım o yüzden olabilir mi acaba ne yapmam gerekiyor tavsiyeleriniz?
Cutemomss elfsnmz-141 dogurdugumdan beri asiri asiri dokuluyordu top top boyle taradikca saclarim cikiyordu resmen simdi 7 aylik oglum azaldi dokulmesii 6 aydan sonra
Edaaag Merhaba bende doğumdan 3 ay sonra aşırı saç dökülmesi yaşadım oluk oluk kel kalıcam diyordum. Dr gittim kan değerlerime bakıldı normaldi. Biotin hap verdi dr 2 ay kullan dedi düzeldi gerçekten. Biraz pahalı bi ilaç ama özel saç dökülmesi için zaten