Mutluanne1 Sma comfort kullandım bebeğimi kabız yaptı sma optipro kullaniyorum kusuyorum tavsiye edebileceğiniz başka mama varmi acaba evolvia için iyi fiyorlar ne yapmam lazım benim ya
birrtutamsevgi Mutluanne1 hipp combiotic kullandık uzun süre aşırı kusturıyordu ben anlayana kadar mahvoldu çocuğum 😞şuan bebelac kullanıyoruz memnunuz
Asaf12345 Mutluanne1 sma comfort kullanıyorum bende golden goat dan geçtim memnunum her bebek farklı canım bence deneyerek anla bana iyi gelen sana gelmez mesela deneme yanılma yapmalısın