CansuMF Arkadaşlar merhaba emzirirken memeyi birakiyor tekrar tutmaya çalışıyor birkac kez yapınca kaldırıyorum gazını çıkarıyorum sonra bir miktar kusuyor tekrar göğsüme koyuyorum yine tut bırak yapiyor sonra bir anda ağlıyor böyle bir döngü yaşıyoruz. Bunun sebebi nedir?
SSMOM CansuMF bunun birçok sebebi olablr, uykusu olablr, gazı olabilir, sütünüz tazyikli çok akablir, sütünüz az olablr ve bazen hiçbir sebebi de olmadan bebekler ağlayablr
Sultanz CansuMF kakası olabilir benim bebeğim kakasi varken öyle yapıyor tuvalete tutuyorum yapıyor sonra rahatlıyo