Busram55 Kızlar bebiskom 17 aylık oldu ve havada mıdır nedir. Hiç ek gıda yemiyor. Anca mama yiyor ben artık çıldıracağım yani. Mamayida kesmek istemiyorum çünkü başka güvencem yok yemesi icin