Mrvdl Sağınca az gelmesi demek sütünüz az demek değil, pompa sütüzü asla bebek kadar çekemiyor demek. Ben de aynı süreçlerden geçtim, emzirme kampıyla atlattık çok şükür. Doktorjm belli bir kiloya ulaşınca birkaç gün yarı aç kalsa da sorun olmaz sadece emzirmeyi deneyebilirsiniz dedi ve öyle başladık. Ama ondan önce çok direnç göstermesin diye medela calma bineron kullandık bir süre. O biberon çok az akışlı, anne memesine bebeği döndürmek için kullanılıyo özel olarak. Böyle aşamalı da deneyebilirsiniz. Ama inanın, herşeyden önce hem bebeğinize, hem kendinze hem de sütünüze inanıp güvenin.