expelliarmus prensesannesiiiiiiiiii biz de 7 ay 10 günlüğüz. Baba dede gel nene diyip duruyoruz 😬 desteksiz oturtabiliyor ama Arada dengesini kaybediyo. Dönmeyi de canı isterse dönüyo istemezse günlerce dönmez. Biraz tombişiz belki bu yüzden 😑 onun harici sürekli ilgi istiyo her şeyi yere atıyo ya da vuruyo bi yerlere.bu şekilde Oyuncakların seslerini çıkararak tanıyo
amansallagitsin Angel00 doner canm her bebek gelisimi farklidir biri emeklemeden yurumeye baslar vs vs sizinkiside donmeden emeklyebilir 😄 ama tabi siz ginede destekleyin donmesi icin cabalayin oyuncaklari koyun etrfa elinzle dondurun vs vs