Teemo07 bisenakillisinzaten evde kedim de kuşum da var. Kedi kumu da yedi, kuş boku da.. Şükür birşey olmadı. Doktora da sormuştum miktarı azsa sıkıntı yok demişti.
bisenakillisinzaten Teemo07 ohh çok rahatladım şuan sanırım bizim ki de mercimek tanesi kadar bir şey yedi. İnşaallah bir şey olmaz
amansallagitsin bisenakillisinzaten ayy bendede kus var ver bend cok endiseleniyorum ama lakin kuslarib pisliklerinde bakteri var hamile iken bile eldivenler temizlerdim kafesini en iyisi siz doktorunuza sorun
Aybuk06 bisenakillisinzaten merhaba benim kizim da yedi bugün. Mercimek tanesi kadar gordum agzina ama yetisemedim. Cok endiseliyim . Bebginize bi yan etkisi oldu mu
Aybuk06 bisenakillisinzaten ay cok şükür 😄 bizimki de yiyor yem😀 Ay bu her şeyi agzina atma alışkanlığı ne zaman biter acaba