Kızım 4 yaşında evimin konumu gereğİ servis bulup kreşe gönderemedim onum yerine zar zor kaydını anasınıfına yaptırdım evde oturup sıkılmasından iyidir diye. E halıylede şimdi direk okula geçiş gibi olucak sizce sıkılır okuldan soğarmı acaba iki sene anasınıfıma gidince